سید عرشیاسید عرشیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نفس من پسر من

اولین عکس عاشقانه

1392/3/13 8:52
نویسنده : مامان گندم
204 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از بچه های نسل ما آرزو داشتند از کودکیشان حداقل یک عکس داشته باشند تا ببینند که چه شده اند امروز . اما من همین شنبه با هماهنگی دایی جان شما رفتم و یک عکس گرفتم ازت یک عکس عاشقانه با موضوع کودکی در دل مادر. در حالی که تو تنها ۹ هفته ۵ روز داری . صدای قلبت هم ٬ هم من را آرام کرد و هم آشوب . آرام که خدا رو شکر قلب انسانی دیگر در من میزند و به شکرانه سلامتت آرام شدم و آشوبی از عشق در قلبم جاری کرد حالا بیشتر فهمیدم که دوستت دارم . کاش دختری باشی تا این لحظه ی شیرین را تجربه کنی و کاش مردی باشی که همسرت را در این شیرین ترین لحظه عمرش همراهی کنی . نمی دانی چقدر دوستت دارم .

 

دوستت دارم کودک فصل بارانم

به پاکی باران باشی همیشه

عشق مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)